Monday 22 June 2015

Wake up call song!

Al kisah lagu ni
Kawan aku pasang banyak kali masa study sama
Tapi aku tak respon apa pun *konon tekun study*
Tiba-tiba dia kata
Cuba dengar lagu yang dia pasang ni betul-betul
Aku tanya kenapa
Dia kata lagu ni betul-betul menyentuh hati dia
Aku pun stop buat keje aku dan dengar
Memang best lagu ni
Tapi aku tak tahu maksud lagu ni
Mungkin sebab muka aku plain sangat masa dengar
Dia terus bagi aku nama penyanyi dan tajuk lagu
Dia kata nanti cuba cari kat YouTube ke mana-mana la
Malam tu jugak aku cari
Tanpa aku sedari aku keep on repeating lagu ni
Bila tengok lirik lagu ni aku menangis
Yes, this is a wake up call song! 
Korang yang baca blog aku ni dengar lah lagu ni 
Hayati lirik dia
Lagu ni before lagu Kun Anta lagi
Untuk sesiapa yang belum dengar, dengarlah 
Memang highly recommended
Lagu dia santai je tapi maksud dia #deep 
Tu je la review aku.

Listen to this wake up call song!



#sheishaneyhamid

No comments:

Post a Comment