Monday 12 November 2012

Ayat-Ayat Cinta

Assalamualaikum wbt...Salam 1 Dunia :)

u all tau tak cerita Ayat-Ayat Cinta?
cerita Ayat-Ayat Cinta ni diadaptasi daripada novel Ayat-Ayat Cinta yang ditulis oleh Habiburrahman El Shirazy

                                                          File:Ayat-Ayat Cinta.jpg

                               

cerita ni dibintangi oleh Fedi Nuril sebagai Fahri, Rianti Cartwright sebagai Aisha, Carissa Putri sebagai Maria Girgis, Melanie Putria sebagai Nurul, and...Zaskia Adya Mecca sebagai Noura...

saya post entry pasal Ayat-Ayat Cinta ni sebab baru je tengok semalam kat Astro Ctra 131 setelah lame tak tgk and bace novel die..hehe..

cerita ni mmg cerita indonesia favorite saya...nak tau sebab ape, kena lah tgk cerita ni and bace novel die..saya suka pengorbanan seorang isteri dalam cerita ni...alangkah bagusnya kalau saya mcm tu..tapi..mmg susah la...saya harap cerita hidup saya tak serumit cerita ni..hehe..insyaAllah...

btw, saya suke sgt tgk majlis perkahwinan fahri&aisha dalam cerita ni...teringin nak buat wedding camtu...tapi rumah xde kolam mcm dorg tu..kolam ikan ade lah..tu pun kecik je..hehehe...


cantik kannnn...????!! time ni mmg berangan la kejap....hehe..
pastu bile cerita dah klimaks mmg sedih and banjir lah....menangis je...sebab feeling terlebih.. :D
hehe...apa2 pun...sila lah tgk cerita ni...walaupun cerita ni dah lama, tapi still best.. :)
OST cerita ni pun sangat best & layannn~ :)


                                    


                                    

~Wassalam~



No comments:

Post a Comment